Expresslevering 2-4 dagen

Welkom bij onze veelgestelde vragen

We snappen dat je misschien vragen hebt tijdens je shopping. Daarom hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Vind je niet wat je zoekt? Geen probleem! Onze klantenservice staat altijd voor je klaar. Wij helpen je graag verder!

Vraag

Hoe lang is de levertijd?

Wij bieden gratis expreslevering aan en duren doorgaans 1-3 werkdagen.

Biedt u internationale verzending aan?

Ja, wij bieden internationale verzending naar veel landen. Verzendkosten en levertijden variëren afhankelijk van de bestemming. Als je je bestelling in het buitenland wilt laten bezorgen, neem dan contact op met de klantenservice voordat je je bestelling plaatst

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer. Je kunt dit nummer gebruiken om je bezorgstatus te volgen op de website van Postnord

Ik heb mijn bestelling niet binnen 10 werkdagen ontvangen.

1) Controleer eerst of je adres hetzelfde is als het adres dat je hebt ingevoerd toen je je bestelling plaatste.

2) Sta je ingeschreven op het adres waar je naam op de brievenbus staat? Anders kan het postkantoor je brievenbus niet vinden en je pakket dus niet bezorgen.

3) Kloppen al je gegevens en heb je je pakketje na 10 werkdagen nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op, dan helpen wij je uiteraard verder.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Wij bezorgen met Postnord en je bestelling wordt afgeleverd in een brievenbus/buiten de deur of bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt.

Waar vandaan verzenden jullie je producten?

Wij verzenden al onze bestellingen vanuit Zweden

Retourneren en ruilen

Hoe retourneer ik een artikel?

Als je een artikel wilt retourneren, neem je contact op met onze klantenservice voor instructies over hoe je het artikel kunt retourneren. Het artikel moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten wanneer de retourzending plaatsvindt.

Kan ik een artikel dat ik gekocht heb ruilen?

Ja, je kunt een artikel binnen 30 dagen vanaf de aankoopdatum ruilen, op voorwaarde dat het ongebruikt is en in de originele verpakking zit. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Volgorde

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je contact met ons opneemt, kunnen wij je bestelling beoordelen en zien hoe ver deze in het proces is gevorderd. Indien mogelijk zullen wij je bestelling annuleren en je het volledige bedrag terugbetalen.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen

Als je het verkeerde artikel bij je bestelling hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice om het probleem te laten oplossen. Zorg ervoor dat je je bestelnummer en een foto van wat je hebt ontvangen, inclusief de verpakking, vermeldt.

Ik mis een orderbevestiging

Na iedere afgeronde bestelling sturen wij altijd een orderbevestiging naar het opgegeven e-mailadres. Soms kunnen deze berichten per ongeluk in je spammap terechtkomen.

Controleer de spammap
Het kan zijn dat je orderbevestiging via het e-mailsysteem in de spamfolder terecht is gekomen. 

Kun je de orderbevestiging nog steeds niet vinden?
Geen zorgen! Neem rechtstreeks contact met ons op via het contactformulier of via kontakt@mrbeard.se. Onze klantenservice staat klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je bestelling vlot en correct wordt afgehandeld.

Heb je geen antwoord gevonden op je vraag?

Aarzel niet om ons te contacteren.

Op werkdagen reageren wij doorgaans binnen 24 uur.

Geen antwoord? Controleer je spam.

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.